Hibridna tehnologija

Prednosti 100% električnog režima hibridnih vozila

5 „ne“ - udobno vozačko iskustvo

undefinedimage
Bez buke

undefinedimage
Bez menjanja brzina

undefinedimage
Bez vibracija

undefinedimage
Bez emisije CO2

undefinedimage
Bez mirisa goriva

Po kom principu rade hibridna vozila?

EMP2 platforma

Nova EMP2 platforma (CMP) razvijena je kako bi savršeno integrisala specifične komponente svake energije, bez ugrožavanja performansi.

1 / 2
Plug-in hibridni motor

KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači

Za promenu prenosa između elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem koristi se novi multipločasti pretvarač obrtnog momenta, pružajući 60 Nm više obrtnog momenta i bolji odziv.

ELEKTRIČNO ZADNJE VEŠANJE
Na HYBRID4 verziji zadnja osovina sa više karika opremljena je električnim motorom od 100 ks/80 kW koji obezbeđuje pogon na sva 4 točka, bez uticaja na unutrašnjost.

Plug-in hibridna baterija

LITIJUM-JONSKA BATERIJA

Visokonaponska litijum-jonska baterija (300 V) nalazi se ispod zadnjih sedišta na HYBRID i HYBRID4 (4WD) verziji. Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh* i 13,2 kWh**. Baterija ima garaciju od 8 godina ili 160.000 km za 70% svog kapaciteta punjenja. Kako biste optimizovali emisiju CO2, izaberite vožnju u potpuno električnom režimu za svakodnevnu gradsku vožnju. Možete dostići do 135 km/h u električnom režimu pre nego što se motor sa unutrašnjim sagorevanjem pokrene. *Za 508 i 508 SW plug-in hibridna vozila **Za 3008 plug-in hibridna vozila

1 / 5
Poboljšano upravljanje

ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI, NOVA FUNKCIJA “BRAKE”

Vozač može aktivirati funkciju “Brake” (kočenje motorom), koja omogućava usporavanje vozila bez upotrebe papučice kočnice. Istovremeno, omogućava punjenje baterije, posebno tokom upravljanja na daljinu. U “Drive” režimu funkcija “Brake” (kočenje motorom) aktivira se jednostavnim povlačenjem selektora nazad na automatskom menjaču.

Saznajte više o svetu Elektrifikovanih vozila