Hibridna tehnologija
Prednosti 100% električnog režima hibridnih vozila
5 „ne“ - udobno vozačko iskustvo
Bez buke
Bez menjanja brzina
Bez vibracija
Bez emisije CO2
Bez mirisa goriva
Po kom principu rade hibridna vozila?
EMP2 platforma
Nova EMP2 platforma (CMP) razvijena je kako bi savršeno integrisala specifične komponente svake energije, bez ugrožavanja performansi.
Plug-in Hibridni motor
KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači
1.6 L PureTech motor adaptiran je sa starter-alternatorom i posebnim prednjim delom za hlađenje. Razvija 180 ks na HYBRID i 200 ks na HYBRID4 verziji.
NOVI ELEKTRIČNI AUTOMATSKI Menjači
PureTech motor kombinovan je sa novim e-EAT8 8-stepenim automatskim menjačem. U kombinaciji sa menjačem, elektromotor razvija 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.
Plug-in hibridni motor
KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači
Za promenu prenosa između elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem koristi se novi multipločasti pretvarač obrtnog momenta, pružajući 60 Nm više obrtnog momenta i bolji odziv.
ELEKTRIČNO ZADNJE VEŠANJE
Na HYBRID4 verziji zadnja osovina sa više karika opremljena je električnim motorom od 100 ks/80 kW koji obezbeđuje pogon na sva 4 točka, bez uticaja na unutrašnjost.Plug-in Hibridni motor
KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači
1.6 L PureTech motor adaptiran je sa starter-alternatorom i posebnim prednjim delom za hlađenje. Razvija 180 ks na HYBRID i 200 ks na HYBRID4 verziji.
NOVI ELEKTRIČNI AUTOMATSKI Menjači
PureTech motor kombinovan je sa novim e-EAT8 8-stepenim automatskim menjačem. U kombinaciji sa menjačem, elektromotor razvija 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.
Plug-in hibridni motor
KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači
Za promenu prenosa između elektromotora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem koristi se novi multipločasti pretvarač obrtnog momenta, pružajući 60 Nm više obrtnog momenta i bolji odziv.
ELEKTRIČNO ZADNJE VEŠANJE
Na HYBRID4 verziji zadnja osovina sa više karika opremljena je električnim motorom od 100 ks/80 kW koji obezbeđuje pogon na sva 4 točka, bez uticaja na unutrašnjost.Plug-in Hibridni motor
KOMBINACIJA ELEKTRIČNOG I BENZINSKOG MOTORA OPTIMALNI I NEPRIMETNI Menjači
1.6 L PureTech motor adaptiran je sa starter-alternatorom i posebnim prednjim delom za hlađenje. Razvija 180 ks na HYBRID i 200 ks na HYBRID4 verziji.
NOVI ELEKTRIČNI AUTOMATSKI Menjači
PureTech motor kombinovan je sa novim e-EAT8 8-stepenim automatskim menjačem. U kombinaciji sa menjačem, elektromotor razvija 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.
Plug-in hibridna baterija
LITIJUM-JONSKA BATERIJA
Visokonaponska litijum-jonska baterija (300 V) nalazi se ispod zadnjih sedišta na HYBRID i HYBRID4 (4WD) verziji. Baterija ima kapacitet između 11,8 kWh* i 13,2 kWh**. Baterija ima garaciju od 8 godina ili 160.000 km za 70% svog kapaciteta punjenja. Kako biste optimizovali emisiju CO2, izaberite vožnju u potpuno električnom režimu za svakodnevnu gradsku vožnju. Možete dostići do 135 km/h u električnom režimu pre nego što se motor sa unutrašnjim sagorevanjem pokrene. *Za 508 i 508 SW plug-in hibridna vozila **Za 3008 plug-in hibridna vozila
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI E-EAT8 MENJAČ
PureTech motor uparen je sa 8-stepenim automatskim menjačem e-EAT8. U kombinaciji sa menjačem, električni motor proizvodi 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI, NOVA FUNKCIJA “BRAKE”
Vozač može aktivirati funkciju “Brake” (kočenje motorom), koja omogućava usporavanje vozila bez upotrebe papučice kočnice. Istovremeno, omogućava punjenje baterije, posebno tokom upravljanja na daljinu. U “Drive” režimu funkcija “Brake” (kočenje motorom) aktivira se jednostavnim povlačenjem selektora nazad na automatskom menjaču.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI 4 REŽIMA VOŽNJE
Electric: podrazumevani režim koji maksimalno koristi performanse električnog vozila.
Hybrid: omogućava upravljanje električnim motorm, kao i motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, u zavisnosti od vašeg stila vožnje, kao i tipa puta po kom vozite.
Sport: uživajte u maksimalnim performansama motora u kombinaciji oba motora.
Comfort: kombinuje hibridni režim vožnje sa udobnošću aktivne suspenzije kako bi se omogućilo bolje držanje puta uz obezbeđivanje optimalne udobnosti.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI NOVA e-SAVE FUNKCIJA
Sa e-SAVE funkcijom vozač može izdvojiti rezervu električne energije koju će koristiti kada je to potrebno. Ova funkcija omogućava, na primer, zadržavanje rezerve električne energije za područja sa ograničenim saobraćajem. Dostupan iz menija e-SAVE na ekranu osetljivom na dodir, jednostavno izaberite režim “Nulta emisija” na biraču režima vožnje za 100% električnu vožnju.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI PEUGEOT i-COCKPIT®
PEUGEOT i-COCKPIT® u vidnom polju vozača prikazuje neophodne informacije tokom vožnje. Može se konfigurisati i podesiti. Desno od digitalne instrument table nalazi se merač snage podeljen u 3 zone: -ECO za optimizaciju potrošača energije -POWER za dinamičniju vožnju -CHARGING za trenutke kada se baterija puni. Dva merača raspoređena su sa obe strane instrument table: jedan za gorivo, drugi za struju. Ispod ova dva merača prikazan je raspoloživi domet u kilometrima.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI E-EAT8 MENJAČ
PureTech motor uparen je sa 8-stepenim automatskim menjačem e-EAT8. U kombinaciji sa menjačem, električni motor proizvodi 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI, NOVA FUNKCIJA “BRAKE”
Vozač može aktivirati funkciju “Brake” (kočenje motorom), koja omogućava usporavanje vozila bez upotrebe papučice kočnice. Istovremeno, omogućava punjenje baterije, posebno tokom upravljanja na daljinu. U “Drive” režimu funkcija “Brake” (kočenje motorom) aktivira se jednostavnim povlačenjem selektora nazad na automatskom menjaču.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI 4 REŽIMA VOŽNJE
Electric: podrazumevani režim koji maksimalno koristi performanse električnog vozila.
Hybrid: omogućava upravljanje električnim motorm, kao i motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, u zavisnosti od vašeg stila vožnje, kao i tipa puta po kom vozite.
Sport: uživajte u maksimalnim performansama motora u kombinaciji oba motora.
Comfort: kombinuje hibridni režim vožnje sa udobnošću aktivne suspenzije kako bi se omogućilo bolje držanje puta uz obezbeđivanje optimalne udobnosti.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI NOVA e-SAVE FUNKCIJA
Sa e-SAVE funkcijom vozač može izdvojiti rezervu električne energije koju će koristiti kada je to potrebno. Ova funkcija omogućava, na primer, zadržavanje rezerve električne energije za područja sa ograničenim saobraćajem. Dostupan iz menija e-SAVE na ekranu osetljivom na dodir, jednostavno izaberite režim “Nulta emisija” na biraču režima vožnje za 100% električnu vožnju.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI PEUGEOT i-COCKPIT®
PEUGEOT i-COCKPIT® u vidnom polju vozača prikazuje neophodne informacije tokom vožnje. Može se konfigurisati i podesiti. Desno od digitalne instrument table nalazi se merač snage podeljen u 3 zone: -ECO za optimizaciju potrošača energije -POWER za dinamičniju vožnju -CHARGING za trenutke kada se baterija puni. Dva merača raspoređena su sa obe strane instrument table: jedan za gorivo, drugi za struju. Ispod ova dva merača prikazan je raspoloživi domet u kilometrima.
Poboljšano upravljanje
ZA JOŠ VEĆE ZADOVOLJSTVO U VOŽNJI E-EAT8 MENJAČ
PureTech motor uparen je sa 8-stepenim automatskim menjačem e-EAT8. U kombinaciji sa menjačem, električni motor proizvodi 100 ks/80 kW na prednjoj osovini.